2006-11-23

Igår gjorde jag: Jag var i skolan och sen var jag på Alviks måleri och kollade tapeter. Efter det åt vi på McDonalds och sen var det scoutmöte och OC!
Idag har jag: varit i skolan (bollturnering hela förmiddagen, matte 2 timmar på eftermiddagen), gått hem till Sofia och legat i hennes säng och berättat roliga historier + ringt till prästen men han hade inga bröllop inplanerade, men vi ska ringa nästa vecka och höra igen. Sen har jag skrivit klart SO-brevet och kollat på Vänner och Nanny och duschat. Och påväg hem från Sofia ringde jag Andrea så imorgon ska jag åka till henne och så ska vi lulla runt i Solna Centrum och sen ska jag sova hos henne, det blir mys (a)
Dagens låt: Suddenly I See
Dagens roliga historia: (Inte i nutid utan länge sen) "Två pojkar var i kungens trädgård och pallade frukt, den ena hade tagit plommon och den andra en vattenmelon. Så kommer vakterna och tar fast dem och ska bestraffa dem. De säger åt killen som har tagit plommonen att ta av sig alla kläder och sen börjar de peta in plommonen i hans röv. Helst plötsligt börjar han garva och vakterna säger: `Varför skrattar du för, gör det inte ont?´ Då svarar killen: `Jo, men jag tänker på min kompis som ska få in en vattenmelon i arslet´"

Tänka sig, det är snart helg! Tack tack tack!
OC avsnittet igår fick min verkligen att förstå varför jag kollar på den serien, det var så himla bra och visst, de var fett pucko, men Marissa och Julie försonades och Seth ångrade sig fett mycket. Ryan bjöd sin mamma och ja, Summer var jätteledsen och Sandy dum i huvudet, men det är smällar man får ta! Allt kan inte vara perfekt, men gosh vad jag längtar till nästa veckas avsnitt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, asså är så sur på Cohen för att han ljuger..

Anonym sa...

vendela: nu kan du kommentera, wihi :)
marie: för att höra om han hade några bröllop inplanerade, som nyckel till konfirmationen..