2006-11-09

(Bilden: Astrid & jag i somras, gud vad jag saknar henne!)

Dagen har varit toppen, fast jag behövde gå upp en halvtimme tidigare för att hinna duscha eftersom mitt hår stank rök efter eldningen på scouterna igår, men that's just life! Sen hade vi idrott första timmen och vi körde handboll och efter det behövde jag duscha igen XD. Sen hade vi svenska - läsning - och jag skrev på min bokrecension, lägger upp den här när jag blir klar med den. Efter det var det lunch, typ pommes och kalkongrej med tomatsås i typ, lite udda men rätt så gott faktiskt! Sen hade vi engelska - läsning - och då skrev jag också på min bokrecension fast på en annan bok och till sist hade vi SO och då gick vi igenom nästa arbetsuppgift, brev om Amerikanska Revolutionen, och sen satt hela klassen och kollade på någon film på YouTube.
Juste, fick tillbaka Napoleon-artikeln och jag fick MVG? eftersom han inte var helt säker (; och sen var det en förklaring som jag inte blev klokare av men ska be mamma tyda den åt mig sen.
Jag och Annie gick i alla fall till Vällingby för att låna om engelskaboken för att jag ska kunna skriva recension på den och det slutade med glass på McDonalds och fralla från Pallas, + oändligt suckande efter otroligt söta barnkläder på Åhléns, jag är helt såld på barnkläder!

Alla ska åka till Thailand, eller i alla fall otroligt många! Malin, Helena och hundramiljoner andra, snälla får jag följa med någon? (a)

Ikväll blir det spanska, Nanny, pannkakor och Vänner, ska nog lyckas pressa in lite Christine eller The Sims också. Ha det trevligt!

Inga kommentarer: