2006-11-10

Dagen har varit tipptopp!

  • Jag, Emma och Annie ägde verkligen på att bygga vår hängbro på tekniken!
  • Spanskavikarien var jätterolig :D
  • Vi kom in nästan först i matsalen och slapp köa!
  • ELIN KOM PÅ MENTORSSAMLINGEN! (a)
  • Man fick smaka massa goda och roliga frukter på Bjb
  • Annie följde med mig hem
  • Jag köpte The Sims 2 Djurliv!

Åh, det var så roligt att träffa Elin igen, även om det bara var en snabbis. Jag saknar saknar saknar henne så mycket! Hon har det bra i nya skolan men Vinstagård var bättre, säger hon i alla fall!

Nu chattar jag med Vendela och Annie och ja, har allmänt tråkigt med halv tio ska jag titta på Legally Blonde 2 samtidigt som jag pular med Annies julklapp (det gäller att vara ute i god tid!)!
Vill åka till stan imorgon och köpa grejer, men jag får se om jag orkar och allt sådant. På söndag kommer farmor, farfar, mormor, morfar och faster på farsdagfika och jag ska plugga NO, MA, SO och SV så jag har inte brist på saker att göra.. Men ska faktiskt ta det lungt med pluggandet, veckan har i och för sig varit väldigt lugn och skön, men man behöver relaxa. Har ju lånat tre filmer av Annie som jag ska se också.

Trevlig helg!

Inga kommentarer: