2006-11-04

Har bullar i ugnen, haha! Fast inte bullar utan kladdkaka och egentligen står den inte i ugnen än för ugnen är inte varm, så det blev helt fel ;). Har gjort chokladbollar också och ska sätta på ben så att det blir spindlar, fett scary! :O

Funderar på att byta tillbaka till blogg.se, dels för att bilderna där inte blir värsta suddiga och dels för att jag känner för att förnya mig, men jag trivs ju här så får se hur det blir med den saken. Sen kan inte Vendela kommentera här heller, det är ju också en anledning att byta tillbaka.

Det snöar julsnö! Tjocka, fina, vita snöflingor, jag börjar nästan gilla det! (OBS! nästan sa jag) men det känns konstigt att man inte kan kolla på julkalendern på morgnarna när det snöar, man ska kunna göra det tycker jag. Jag älskar julkalendrar, fast de på tv har blivit lite sär på senaste tiden. Mysteriet på Greveholm, Karusellerna Sover och den där om julpynten är helt klart favoriterna.

Inga kommentarer: