2006-11-03

Du börjar jag bli riktigt jävla blödig! Kom att tänka på den första människan jag lärde känna riktigt bra på hoggy, hon hette Alice och var ett år yngre än jag. Kommer ihåg att hennes pappa var läkare och när hon skulle få mitt mobilnummer fick jag tjata jättelänge på pappa för att få ge henne det. Sen satt jag och smsade med henne hela vägen upp till fjällen. Tänker inte på henne så ofta, men jag saknar henne nu när jag tänker efter. Sen var det Jenny, henne har jag fortfarande kontakt med och vet inte hur jag skulle klara mig utan henne. Pratar med henne om allt, timlånga samtal i telefon och ja, hon betyder mycket fast jag aldrig har träffat henne! Storesyster! (a) Sen Tove som också är helt fantastisk, vi ska träffas nästa gång hon kommer till Sthlm och jag längtar förfärlig mycket! Hon är rolig och värsta grym på att skriva, hon är ägande! Sen Elin, min andra internetsyrra. Henne har jag knappt kontakt med längre, saknar henne också men har träffat henne och varje gång jag ser en tussilago tänker jag på henne! Sen så många andra, bland annat Jassie, Milla, Mandu, Anton, DL, Em och tusen miljarder andra! Kommer sakna er så mycket!

Inga kommentarer: