2006-11-03

Har ringt typ alla telefonnummer som jag har i huvudet, ingen svarar! MSN är min enda chans att vara social då playahead inte heller funkar, surt sa räven! Eller, pratade iofs med Sandra en stund men hon kunde inte hitta på någonting.

Håret mår iaf bra, lånade lite hårinpackning av mamma och det behövdes verkligen! Passade även på att smörja in mig med apelsindoftande lotion från Yves Rocher efter duschen, måste göra det till en daglig rutin för mig hud blir så torr annars, speciellt vid knän och armbågar! Sen ska jag lära mig att göra situps! JAG SKA JAG SKA! Någon som vill hjälpa mig? Övade lite imorse faktiskt (; Men jag kan inte! Får bara ont i nacken :\

Jag har så tråkigt, vill hitta på något men har fan ingen att ringa till eftersom jag inte har några nummer... BAJSPISSMOBIL!

/ Cornelia

3 kommentarer:

Anonym sa...

Varför funkar inte din Playahead?

Anonym sa...

pandren: ingen aning faktiskt, det är riktigt irriterande. när man har klickat på logga in så blir sidan bara vit.. :/

Anonym sa...

Vad konstigt? Kanske inte webbläsare som fått knas? Vad heter du på PA?