2006-11-02

Är du kär? Nej, inte direkt
Är du en sportfåne? Haha, nej, verkligen inte!
Är du rik? Don't think so
Är du fattig? Inte riktigt, något mellanting kanske.
Är du trött? Ytterst lite!
Är du shoppingsugen? Always!
Är du töntig? Hihi, jaa.
Är du ressugen? Alltid! Inga problem med att åka till Thailand om någon bjuder mig (;
Är du skolsugen? Nej, inte direkt
Är du irriterad? Nepp, lugn som en filbunke
Är du alkholsugen? Nej, brukar inte vara det
Är du saknad av nån? Haha, hoppas det och tror det
Smeknamn? Corre, Corwis, Nelia...
Bästa tidningen? Veckorevyn
Hur sminkar du dig? Mascara & rouge oftast
Hur många timmar sov du inatt? Tror att jag sov 9 timmar faktiskt :)
Vilken film såg du senast? Drömbilden
Vilken internetsida besökte du senast? www.beta.blogger.com
Vad sa du senast till vem? "Tack" till mamma för att hon sa att min SOartikel var bra ;)
Vem fick du senast sms från och vad stod det? Från Sofia men kunde inte läsa det (mobilen är paj)
Vad gjorde du i förrgår? Var med Sofia i Vällingby och simmade bland annat.
Vad har du gjort idag? Varit med Andrea, suttit vid tv och dator + läst
Vad ska du göra idag? Typ gå och lägga mig?
Hur många msn-kontaktetr har du? 139 stycken :)
Vilket land besökte du senast? Frankrike, åh jag vill tillbaka!
Hur många snälla känner du? Typ, massa!
Vad såg du senast på tv? The war at home, Christine, Vänner
Vad har du på dig nu? Lilavitrandig tröja från JC, svarta Cheap Mondayjeans..
Vilken musik har du lyssnat på idag? Radio, NRJ
Vad heter dina kusiner? Jag har inga kusiner!
Gillar du att laga mat? Ja, det är skoj!
När sjöng du senast? Öhm.. sjunger nu (;
Håller du det städat? Ja, det gör jag
Vad gör dig lycklig? Vara med mina vänner och gråta framför tvn.

Inga kommentarer: