2006-11-20


I Tjejsnack får man nya frågor inom ett ämne varje vecka, anmäl dig du också!

Vecka 47 - Barndom

Hur såg du ut när du var liten? Se bilden överst i inlägget, jag var TJOCK! :)
Vad var din favorit lek/leksak? Min docka Izabella, sydd av min farmor. Älskade henne så mycket!
Vem var din/dina bästa kompis/kompisar? Sofia, nu som då, Andrea, för alltid!, Anna och Steffi ;)
Berätta om nåt speciellt barndomsbus eller barndomsminne du gjorde som liten! Jag var inte så busig av mig ;) Men jag och min faster & farmor brukade springa in och ut i badrummet som var tunnelbana och sen frågade min faster "vad jobbar du med?" och jag visste inte vad det fanns så jag sa "jag jobbar jobbar jag" och det uttrycket lever fortfarande kvar i släkten..
Hur mycket vägde du och hur lång var du när du föddes? Vad var det nu då.. Vägde 3010 gram och var 47 centimeter lång tror jag..

Inga kommentarer: