2006-11-20

Vi har projekt och min grupp är faktiskt rätt okej.. Eller, vi har ju bara fått veta språkgrupperna som vi ska jobba i måndagar och fredagar, men den är helt okej.
Idag var Elin i skolan! De är lediga för att det är utvecklingssamtal eller något sådant och det var toppen att träffa henne, det lös upp min dag i alla fall! Hon hade sin oranga byxor på sig, de är fett tuffa! Jag saknar henne! Jag vill att hon börjar i vår klass igen, jag saknar henne så mycket!

Nu håller jag på med SOn, är nästan klar måste bara skriva lite mer om kriget men det står ju inte om det på något jävla ställe! Jag blir sur! Sen ska jag typ göra lite engelska också, men det får jag göra för hand för min lillebror och hans kompis vill ha datorn, som att inte jag vill det!? Puckon!

Vad ska jag skriva mer? Det blir rester till middag, jag saknar redan Astrid otroligt mycket och imorgon fyller min älskling ett halvår! Schemat är väl sådär, börjar halv nio och slutar halv tre varje dag, har en timmes lunch tror jag... Men men, det ska jag väl klara av.

Puss&Kram, C

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilen fin topp!