2006-11-02

Igår började OC! Vet ni hur mycket jag har längtat? Vet ni hur många gånger jag har gråtit när jag har kollat på gamla avsnitt? Ni som har läst bloggen under en tid har i alla fall fått en uppfattning, men jag tycker det känns så bra att veta att jag varje onsdag får se ett nytt, underbart avsnitt! KÄÄRLEK! Fast det suger att Marissa och Ryan inte är tillsammans längre. Jag vet att det måste bli så för att vi ska vilja kolla och för att serien ska få höga tittarsiffror, men de hör ihop! Jag kan inte fatta att hon är med Volchok och han med Sadie, yuu! Jag vill att de ska vara tillsammans, men jag vet också varför de inte är det. Seth och Summer är i alla fall tillsammans nu, men verkade det inte lite misstänksamt att Seth frågade Sandy om han och Kirsten någon gång under college tröttnade på varandra? Snälla, låt de hålla ihop i EVIGHET!

Njöt av OC med granatäpple, honungsmelon och vindruvor (a)

2 kommentarer:

Anonym sa...

ÅH! Jag älskar granatäpple det är så jädrans gott :D
Lite pilligt att få ut allt det gott men det är värt det ^^

Anonym sa...

Åh, O.C är great! Btw, jag är michaelasplace.blogg.se, kom inte in på den, just so you know.

/ Michaela ◊