2006-11-27

Sitter och skriver på engelskabokrecensionen. Har dessutom finslipat på SO-texten och ska rita Eiffeltornet i pauserna på Joey, Vänner och Nanny. Sen ska jag förhoppningsvis hinna planera mötet på onsdag lite också, det ska bli så roligt att pina dem andra XD, ni får ge igen när det är er tur att ha eget möte och då kommer jag inte att vara med, HAHA! XD

Skolan idag gick bra, MEN VI SPELADE INTE UPP PJÄSEN! Jag som kunde den så bra! Nu har vi gjort om vår för vi fick nya människor i våran grupp och ARGH! Jag som kunde allt mitt utantill och som hade gått och varit nervös för det hela morgonen! Fan fan fan! Nu ska vi spela upp det på fredag istället.
Hämtade Emmas lillebror på dagis efter skolan (jag och Annie följde med för att Emma inte skulle vara ensam) och dagisbarn är så grymt söta, jag längtar verkligen tills Astrid blir sådär stor och frågvis och allt!

På torsdag är det stadsvandring och då ska jag stanna kvar i stan så att jag kan inhandla lite julklappar och sådär. Ska handla en till hajken i helgen och sen lite till kompisar och farmor bland annat! Nästa tisdag blir det julpyssel hos farmor och farmors syster, ska bli mysigt, det är liksom tradition. Idag fick vi kort från Tomtemor om att hon behövde våra önskelistor nu, min är redan klar och här är det:

  • Body Butter passion fruit/pink grapefruit från The Body Shop
  • Fin vattenflaska
  • Klockradio
  • Smycken i alla former och färger, men inte örhängen!
  • Bok: `Bläckmagi´ av Cornelia Funke
  • Bok: `Försvinnanden´ av Jodi Picoult
  • Bok: `Sagan om Isfolket´ av Margit Sandemo från och med bok 19
  • Bok: Allt av Sophie Kinsella
  • Pengar
  • Söta inredningsprylar
  • DVD-bok: OC säsong 3
  • Smycke: Armband med hjärtan från Bl!ng more

Ja, ha en fortsatt trevlig kväll! Det ska jag ha!

Inga kommentarer: