2006-12-21

And so this is Christmas, For weak and for strong, For rich and the poor ones, The world is so wrong, And so Happy Christmas, For black and for white, For yellow and red ones, Let's stop all the fight. A very merry Christmas, And a happy New Year, Let's hope it's a good one,Without any fear

Den här är ju värsta fin, <3Happy X-mas med John Lennon sjunger jag när jag tar bort sminket, i alla fall ikväll. Imorgon bitti ringer klockan 10 över 7 då jag vill hinna se julkalendern på morgonen. Då vaknar jag till tonerna av "I Write Sins Not Tradgedies" med P!atD och sen somnar jag om igen efter julkalendern, förhoppningsvis i alla fall!
Det kommer kännas värsta konstigt att inte gå till skolan imorgon & jag kommer ju inte direkt sakna det. Skönt med lov, välförtjänt efter en lång termin. Synd bara att vårterminen är längre, för det är den väl om jag inte minns fel. Men det är ju fler lov.

Inga kommentarer: