2006-12-22

Idag fyller Annie år, grattis älskling! Snart tänkte jag ta en dusch och sen ska jag klä på mig så att jag och Emms kan gå och gratta henne.
Imorse var ju julkalendern fett udda, den där prästen som drog skämt på caféet, haha XD.

"En präst var ute och gick när han fick en fågelskit i huvudet. Han tittade upp och sa: `Tack gud för att du inte gav korna vingar´", hon typ garvade ihjäl sig...

Har lagt till en lista med alla bloggar som jag ofta läser/kollar i. Det tog en stund men det var så tomt på den sidan av bloggen så tyckte att det var värt besväret, ;D.

Nu: ska göra mig iordning!
Sen: ska gå till Annie & äta pepparkakor + dricka julmust
Ikväll: lilla julafton hos farmor & farfar!
Saknar: Astrid hur mycket som helst, <3333333
Dagens outfit: tror att det blir svarta klänningen, men funderar på att ha turkosa accessoarer istället för rosa som jag hade igår.

Inga kommentarer: