2006-12-18

Annie gick precis hem. Vi skrev klart ångmaskinen + att jag skrev ut min svenskaartikel. Imorgon kommer hon redan 8 och så hinner vi kolla på i alla fall 1 Vänner-avsnitt innan vi behöver gå till skolan och ha Friendsdag. Jag ska hålla i namnbytarleken tillsammans med Emma och Alexandra och det ska bli nice :D.

Nu ska vi till Rebecca och fira att hon fyller 13, jag får inte glömma paketen för då blir det lite jobbigt ;S men det gör jag inte för nu påminde jag mig. Jag har deras portkod, jag har bussbiljetterna.. Det löser sig nog. Imorgon ska jag och Annie till Åhléns och framkalla min julkort och sen ska vi hit och kolla på Vänner igen. Vad, det var inte av mig hon fick säsong 9 så det är inte mitt fel att vi måste beta igenom så många som möjligt!

Kram, C

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha det så kul på kalaset!
Jag tror Friendsdagen kommer bli kanon och vad gäller schemat...det blir svårt med tjejengelska, men jag ska se vad vi kan göra. Det blir i a f tjejmatte... //U