2006-12-18

Frågorna kommer från Tjejsnack.

Vecka 51 - Julen

· Vem firar du jul med?
- Vartannat år firar jag med mamma, pappa, lillebror, farmor, farfar och faster. Vartannat år med mamma, pappa, lillebror, mormor och morfar.
· Vad önskar du dig i julklapp?
- Jag önskar mig OC DVDBOCX säsong 3, bodybutter från The Body Shop, ett armband från Bl!ng More, en klockradio med mera.
· Tror du på tomten?
- Ja, det är klart! Annars får man ju inga julklappar!
· Hur ser din julafton ut hemma hos dig/i din familj?
- Först sjunger vi för mamma som fyller år, sen öppnar vi våra julstrumpor och sen kollar jag och lillebror på julkalendern samtidigt som mamma & pappa tjatar på att vi måste vara snabba eftersom släkten kommer vid 11 för att äta födelsedagslunch. Sen klockan 3 när alla har gått kollar vi på Kalle Anka och dricker glögg/julmust och sen brukar vi äta. Efter maten kommer tomten och på kvällen leker vi med våra julklappar! I år ska jag iväg på midnattsmässan i kyrkan också!
· Brukar du julbaka? Om ja, vad?
- Always! Pepparkakor & lussebullar, ibland någon choklad och sånt också.

Inga kommentarer: