2006-12-20

Dagens pinsammaste: Jag och Annie var inne på Åhléns Hem för att köpa en glasburk. Jag står och kollar på några muggar som det står massa saker på medan Annie betalar. Jag tar upp en och ska läsa en sak och när jag ställer tillbaka den på muggpyramiden rasar två muggar i marken, en klarar sig men en går sönder! Pinsamt! Erbjöd mig faktiskt att betala men det behövdes inte (den kostade 20 kronor, men ändå!) och sen rusade jag och Annie ut ur butiken. No way att jag går in där igen, i alla fall inte på läänge!
Dagens upptäckt: Jag suger verkligen på att slå in paket! Tar alltid lite för lite papper och jag lär mig aldrig att ta lite mer! Haha! Men efter massor av vridande och vändade så funkar det till slut, tack och lov!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va pinsamt! :S
Var ni i v-by?

Anonym sa...

jennie&tress: det var på åhlens i kista tack och lov ;D