2006-12-20


Är fett nöjd med vissa av rimmen men vågar inte skriva dem här för tänk om någon råkar kolla här? Då förstörs ju det roliga :D. Försökte lägga över bilder från mobilen till datorn för att visa klänningen jag köpte men det funkar typ inte, :\. Fan, jag måste läsa instruktionsboken! Jag hatar instruktionsböcker! Bajs också!
Igår snöade det i alla fall :D Fast det är väl typ borta nu, jag och Annie åkte skridskor till skolan och mina klackar är typ utnötta! & nästa år måste jag verkligen dra ner på mina julklappsköp, jag har inte rååd!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du får skriva dem efter jul. ;)

Ja, det är tråkigt att snön försvinner..:(
Samma här, jag räknade ihop utgifterna för mina julklappsköp idag, och det såg verkligen inte bra ut..:S

Anonym sa...

Ja, shit man blir helt pank av jul. Därför köper jag bara till familjen iår, hihi (a)

Vad har du för ny mobil förresten? :D<3

Anonym sa...

jennie: japp, det ska jag göra.. fast då har jag väl glömt dem XD
jennifer: åh, smarta du! det är en röd nokia 5300, du vet den där musikmobilen?
tress/marie: jo, annars har jag fler i min bilddagbok (fantasii)