2006-12-27


Eller hur att någon är sötare än vad hon är, no way! Mitt och Astrids lag vann i alla fall igår, rita, gissa, springleken alltså! När vi jublade började hon gråta stackarn men mitt i alltihopa spydde hon ner skrivbordet så.. ;)
Idag har jag köpt scoutbrallor, fleecetröja, galgar till mig och lite mer smågrejer. Vi var på IKEA och så åt vi där, jag åt köttbullar för det är så gott! Jag älskar IKEA, fett mys där ju.
Ska kanske träffa Sofia ikväll, mys. Fast hon får nog komma hit, kanske kan övertala henne till det & annars får jag väl muta henne ;). Menmen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh, där är söta Astrid! Trevligt med nerspytt skrivbord...

Cornelia sa...

japp, där är hon :)
väldigt, tack&lov att det inte var mitt utan hennes mormors ;D

Anonym sa...

Nej, vilken sötnos.

Cornelia sa...

michaela: jupp, visst är hon? (a) <3