2006-12-29


Så var det redan fredag. Planerna för idag är väl inte allt för roliga, My kommer hit och har Astrid med sig så det blir väl lite (läs mycket) gulligullande. Sen kanske jag ska ringa någon? Om någon har tråkigt idag kan ni ju slå en pling :) (a)

Igår var jag först hos Annie och vi snackade & kollade på Vänner. Sen vid fyra skulle vi ha gäster så jag gick hem ungefär halv fyra och strax efter fyra kom Andrea & Bella med föräldrar. Vi fikade och sen åt vi hemmalagad pizza! Väldigt gott <3.OC-avsnitt, "Smekmånaden" och "Systrar i Jeans" och det var jättemysigt.

Har blivit lite förkyld, eller har egentligen varit det ett tag nu. (Annie, du smittade INTE mig!) Idag kommer farmor hit och hon och mamma tror jag det är ska tapetsera i mitt rum! Åh, nu är det snart klart! Imorgon kan vi flytta in mina grejer :) Då behöver jag bara ett skrivbord och lite detaljgrejer så är det klart sedan.
Newportbitch nr.1: "Air is so important to us"
Newportbitch nr.2: "I know, we breath it!"
- OC, säsong 3, avsnitt 2 eller 3

Inga kommentarer: