2006-12-22


Fett sötast, <3.Annie blev i alla fall vääldigt överraskad och hon hade precis tänkt hoppa in i duschen när vi kom, haha! Men jag tror att hon blev lite glad i alla fall! Av mig fick hon presenterna igår (de två ljusen som syns på bilden, vita med rosa&guldiga hjärtan) och idag fick hon tomten&blomman i den. Av Emma fick hon badgrejs som också ligger där någonstans. Så vi drack julmust och åt pepparkakor och jag försökte få dem att kolla på Vänner men vi snackade bara och klämde på Annies julklappar, haha! Vi listade ut vad typ alla var :D fett bäst man kan vara ju! De hade klätt sin gran också, jag vill också klä min gran! Men vi ska göra det imorgon, pilutta er! Jag älskar i alla fall de här två tjejerna för de är liksom underbara <333333333.& sen har de särhumor, precis som jag! <3 "En mormor är en tant som har godispåsar i fickorna" och "Mamman heter höna, pappan heter hane, barnen heter killingar och barnbarnen heter ägg" XD
God 22:a december + Annies födelsedag! ;)
/ Cornelia

3 kommentarer:

Beckius sa...

Jag känner igen de där citaten, kommer från ngn bok va? jag minns inte vad den heter...

Anonym sa...

jo, det gör det :) någon som typ mark levengood och någon annan har skrivit ihop, de är fett sköna ju XD

Cornelia sa...

haha XD vi hade fett mys, <3