2006-12-24

Haha, nu har jag varit tomte! Efter att familjen sagt att jag INTE fick skratta, att jag behövde gå långsamt, se till så att skägget inte hamnade för nära lyktan osv osv. Stilla gled jag över gräsmattan, nynnande på "White Christmas" och när jag gick förbi deras köksfönster och såg hur chockad Wille blev så blev jag så glad för han blev verkligen förvånad och sen när jag kom inte var han nästan lite rädd, sötnöt! Men skakade hand med honom i början och han sa tack och skrek "good juuul tomten!" efter mig och ja, han blev glad för julklapparna och jag lyckades berätta att han hade fått flest presenter av alla som jag hade varit hos och att om han fortsatte äta sin broccoli skulle tomten komm nästa år också. Juste, jag kan ha kläckt ur mig att han måste vara Sveriges snällaste pojke där i slutet XD. Men han är ju i alla fall fett sötnosig, <3 & han blev glad och det är väl det som räknas. Om någon behöver en tomte nästa år ställer jag gärna upp ;D.

3 kommentarer:

Anonym sa...

du kan få vara min tomte :D god jul på dig cornelia. <3

Anonym sa...

han är typ 4 eller 5 eller något, är inte helt säker.. ;) god jul!

haha, tack jenny <3 god jul på dig också!

Anonym sa...

Haha, va gulligt..X)Vore kul om han verkligen lyssnade på det också; "Tomten sa att jag måste äta broccoli" :P
God Jul..;)

Lyllos dig som känner yngre personer att va tomte för, jag är typ minst av dem vi brukar va med, så då blir det ju inte så seriöst..^^