2006-12-24

jag gråter. för alla dem som är ensamma & för alla dem som det är synd om. för alla som inte har det lika bra som jag har och firar jul med dem som älskar än och får alldeles för fina presenter. jag gråter för att jag är så himla glad över att jag och lillebror har fått varsin bärbar dator men jag får så himla dåligt samvete. jag vet att vi skänker pengar till rädda barnen varje månad, men tänk om vi skänkte alla pengar som min dator kostade till rädda barnen istället. visst, jag skänkte två kronor till "runda uppåt"-kampanjen men vad spelar det för roll? det räcker till 6 kondomer som jag skydda mot HIV/AIDS. kan någon muntra upp mig? för just nu kan jag inte sluta gråta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mm, det e hemskt..:S Men det e ju bra att ni skänker pengar och så iaf..:)
Vet inte vad jag ska säga för att muntra upp, men en kram kanske kan hjälpa?
*kraama* <3

Anonym sa...

tack, *kramar tillbaka* <3