2006-12-14

Har precis kollat på Grey's Anatomy från i tisdags.. Det var bra och gulligt, men de två kommer aldrig kunna vara bara kompisar, jag tror inte det kommer funka för dem. Men, varför har Derek och Addisons Merideths hund? Jag förstår inte det, började kolla på GA för bara några veckor sedan så är inte så insatt... (nu vet jag för min mamma berättade det för mig :D)

Vi behövde vara matvärdar idag :\ Fett sugigt, och igår fick vi ingen saft heller på Luciafikat! Men vi skulle kompenseras och det är ju alltid trevligt ;). Jag och Annie satt i personalrummet och skrev på vårat SO-arbete om Ångmaskinen eftersom alla andra datorer är paj och då såg vi att det stod på deras tavla att vi att det stod "godis till 8:ans tjejer" och då blev vi fett glada och motiverade att jobba vidare men ångmaskinen (?).

Pratade precis med Elin, hon är så grymt söt och jag saknar henne fett mycket! Mimmi, om du läser det här så skulle jag hälsa så mycket till dig! Förut pratade jag med Vendela och det var också trevligt, måste komma på ett rim till hennes julklapp (som hon redan har fått, men ändå!).
Lillebror har klippt sig, han har nästan inget hår nu! Haha, jo det har han men mycket mycket mindre än förut, men det blev fint! Hans öron står ut! (a)(l)
Senast nästa torsdag kommer min nya mobiltelefon, gosh jag längtar mycket!
Ikväll kanske jag och mamma ska åka till Alviks måleri och köpa typ tapeter och sånt, tror jag... Men jag måste vara hemma till Vänner för Rachel ska ju typ göra "närmanden" mot Ross och det måste man ju se! Åh, jag längtar tills på söndag för då får Annie kanske Vänner-boxar och då kommer jag få se dem! :D Sen är det förträff till PL-kursen också, yeay!

/ Kram C

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kollar inte på GA, så jag kan inte hjälpa dig, men godis blir det...några speciella önskemål?

Anonym sa...

Åh Grey's Anatomy är så braaa... Har kollat på det sen i våras. Vill du se första säsongen har jag den på min dator... men det lär ta tid att ladda ner så det blir nog krångligt :)

Anonym sa...

Åhh, tjusig mobil.