2006-12-14

För att sammanfatta dagarna lite kort..

Tisdag: Helt okej dag.. Operan var väldigt lång och den var bra, faktiskt. Somnade i och för sig lite i slutet, men vad ska man göra. Missade Ugly Betty och Grey's Anatomy men det får man leva med, tack och lov finns det ju något som heter video!
Onsdag: Lucia, lite seg dag. Kören sjöng bra men väldigt tyst och vissa är ju så roliga att kolla på att man inte kan låta bli att garva ;D. Sen läste vi nästan hela eftermiddagen (i skolan alltså) och sen var Sofia hemma hos mig och jag hjälpte henne med en grej till en julklapp. Sen kom Frida också och så var vi här, satt lite vid datorn, kollade på OC-klipp och lite allt möjligt.
Sen var det Lucia i kyrkan och det var jättemysigt men lite långt kanske, :\. Efter var det julbord och det var jättegott och jätteroligt. Fick träffa Anna, Karin och Sandra och speciellt Anna var det jätteroligt att träffa, har inte träffat henne sedan Strandsatt i somras tror jag. (a) Vi hade i alla fall jätteroligt och tjugo i tio sprang jag till bussen för att hinna med 21.44-bussen coh det gjorde jag. Sen satt jag bredvid en man som stank hela vägen hem och sen satt jag och grät när jag kollade på OC! JAG SAKNAR MARISSA!, hela serien kommer förstöras utan henne ju! Jag vill inte att hon ska vara död, vill inte vill inte vill inte! Och sen var alla så glada för hennes skull och jag bara grät och grät och grät och grät!
När Summer och Marissa skulle säga hej då behövde jag bara tänkte på hur det skulle vara att inte träffa Sofia på ett år och säga hej då till henne innan det så då grät jag för att jag förstod hur jävla jobbigt det var, och sen DÖR hon!

Ha en bra dag, i eftermiddag/kväll skriver jag i alla fall mer :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh, hela OC känns onödigt när Marissa har dött. :/