2006-12-20

Kista med Annie idag, <3 Hittade en jättesöt klänning på Gina Tricot (Blanca Top) och den fanns i rött och svart. Både jag och Annie ville ha svarta så vi köpte likadana, men hon köpte en annan också i rött, så imorgon ska jag ha min svarta och hon sin röda.
Fick de sista julklapparna avklarade och julkorten framkallade så nu ska jag sätta mig och fixa dem, när jag har skrivit klart här alltså... Fast, innan det ska jag lägga in alla möjliga bilder på datorn som jag tog igår under Friendsdagen.
Vi delade ut sista chokladen i vår Aladdinask idag också, det var typ bara lärarna som fick men en elev också XD. Den fanns bara äckliga likörbitarna kvar, haha! Vi tvingade på IA flera stycken och IN fick också en hel del. Haha!

Jag och Annie var värsta flummiga påväg hem från Kista och vi har exakt samma humor! Vi satt bredvid varandra på bussen och så började typ jag garva bara för att jag kom att tänka på ett Vänner-avsnitt så berättade jag för henne och då garvade hon också och sen var det typ tvärt om. Och när vi kollar på Vänner garvar vi på samma ställen och tittar bort på samma ställen, love ya hun!

Åh, imorgon kommer jag vara värsta tomten ju så mycket paket som ska delas ut! Fett roligt ju, och så kommer Malin också, <3.haha, det passar ju bra nu när det är jul och allt!)

Inga kommentarer: