2006-12-19


Min mobil har kommit! Jag älskar den, den är fett bra tror jag.. :D <3 Ska framkalla julkorten imorgon, behöver lägga till en grej på dem så att de blir jämna eller något. Fett dåligt, men men. Annie var här och vi kollade på Vänner och det var mysigt, vi pratade om Idre också och jag längtar! <33

Friendsdagen gick bra fast det blev lite udda ibland och vissa grupper fuskade typ, men det funkade i alla fall och kan vi ju lära av våra misstag till nästa år, eller något sådant!
Tog i alla fall massa bilder och vissa av rummen där vi hade uppgifter var värsta kul, "öhm.. den vibrerar och det är något som sticker ut" HAHA XD.

Det har snöat! Jag, Anban och pappa hade varit inne på Expert för att hämta ut min gamla mobil och när vi kom ut skrek jag och Annie fattade inte först men sen skrek hon också och vi dansade runt lite på parkeringen, fett glada vi blev alltså! SNÖÖ! :D Och just nu är det i alla fall minusgrader så vi får hoppas att den är kvar till på söndag, minst! :D

Nu: tänkte kika igenom bloggarna jag har i mina favoriter och halv åtta ska jag kolla på Vänner.
Ikväll: ska kolla på Ugly Betty och Grey's Anatomy + lägga in julkort på USB-minne och leka lite med min mobil :D
Imorgon: städdag i skolan och sedan Kista med Annie (julklappar, julkort & kläder!)
På torsdag: Skolavslutning, träffa Andrea! <3

Inga kommentarer: