2006-12-25

Kort lista på vad JAG gav till alla, vad jag fick kommer senare...

Pappa: musmatta med Pariskollage (gjort av mig)
Mamma: lite olika badpryttlar
Lillebror: en mangabok, första boken i serien Ragnarök
Faster: typ lite neccessärgrejer som kan vara bra att ha när man är ute och reser + ett ljus.
Farmor: en kanna med två dricksglas som jag har målat på
Farfar: en bok, Den Sjätte Natten
Mormor: ett doftljus
Morfar: 3 disktrasor med jultryck (hemmagjorda)

Sofia: ett vitguldigt hjärta på en kedja (från Bl!ng More)
Annie: en pärm med plastfickor som hon kan lägga det hon designar i
Emma: ett ljus som jag har gjort + en ljusbricka
Malin: ett armband med tärningar på, fint faktiskt!
Gilda: sin månadssten som halsbandssmycke, dock utan kedja
Vendela: ett ljus i en hemmamålad glasskål
Mimmi: ett guldgult halsband
Erika: rökelser som i alla fall jag tyckte luktade väldigt gott!

Är riktigt nöjd med alla julklapparna faktiskt och är jätteglad över det jag har fått också! Skriver vad jag har fått senare ;)

Inga kommentarer: