2006-12-25


Nu sitter jag vid min nya laptop, (a). Har läst ut "En Shopoholics bekännelser" av Sophie Kinsella och den var ju grymt söt även om det inte direkt var svårt att lista ut vad som skulle hända. Rekommenderar den för den gör att man inte känner sig lika värdelös själv och man känner faktiskt igen sig ganska mycket i hennes tankebanor och grejer. Ska sitta här en stund till & om ni vill se vad jag fick för julklappar kan ni kolla i min bilddagbok för där har jag lagt ut det :). Tänkte yoga lite om en stund faktiskt, var länge sedan & känner för att röra mig, har inte varit ute på hela dagen så det kanske passar bra att träna lite. Imorgon är det Astrid, Astrid, Astrid från femsnåret ungefär. Innan det tänker jag väl fixa massa på den hära laptopen och läsa lite, ska nog ta en promenix då också. Ha en trevlig kväll & en fortsatt trevligt jul! Lycka till på mellandagsrean också, tror faktiskt inte att jag orkar ta mig ut och fajtas, men får väl se om jag får ork över. & förresten är det den här bilden på mig och bästis som jag har på örngottet som jag fick av henne, älska älska älska!
Update: tack Marie för att du håller ordning på mig & mina länkar, det känns bra! <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

aaw vad söta. ^^

Cornelia sa...

marie, tack så mycket XD jag har ändrat det nu!
jenny, jag måste säga ja, jag vet! dels för att alla säger det och dels för att det är den finaste bilden som finns på oss. <3