2006-12-23

Lillajulfton igår var mysigt, först fick vi kalkon med gelé, jättegod sås och kulpotatis (som vanligt!) och sen fick vi fruktsallad till efterrätt. Och juste, innan fick vi massa roliga snittar med allt möjligt på! Typ leverpastej&gurka, leverpastej&bacon&apelsin, några med mögelost med mera. Sen delade vi ut julklappar & vi trodde att en av pappas hade kommit bort men det hade den inte, han hade tydligen redan fått den XD. Sen öppnade vi och jag fick det här;

  • OC säsong 3 DVD-box av farmor och farfar
  • Kompass med termometer att ha i scoutskjortan av farmor och farfar
  • En gulguldig vattenflaska från Casall av farmor och farfar
  • En grön necessärväska från New York av faster
  • En brun handväska från Guess av faster, inköpt i New York även den
  • Bok: Sagan om Isfolket nummer 19 av farmor och farfar
  • En ljuslykta med hjärtform av farmor och farfar

Jag blev fett glad och ikväll är det OC som gäller, visserligen har jag precis sätt dem på tv men vad spelar det för roll? + att det finns extramaterial och grejer på den! Ska kolla på hela säsong 3 från början, det är ju precis efter att Trey har blivit skjuten och han ligger i koma. Åh, det känns som att det var hundra år sedan jag såg det! Jag vill se avsnittet när de (Marissa, Ryan, Seth & Summer) seglar! <3>

Nu ska jag till Vällingby och gå till bibblan som har öppet från 11-15 och sen ska jag klacka om mina skor också för klacken är nästan helt borta!

Inga kommentarer: