2006-12-08




Någon som vet var man kan beställa musmattor med egen bild billigt? Behöver veta, mycket! (julklapp, of course!)



Jag är dålig på att ta tag i saker, det ska jag lära mig under 2007. Shit, 2007 kommer bli ett grymt jobbigt år med alla mål som jag har bakat upp för mig.. Haha! Nu ska jag i alla fall läsa lite, min bok är grymt bra så jag ska bara gå på toa, tända ljus och njuta. Men jag måste skriva läslogg under tiden också, men det klarar jag. Att ta tag i saker kallas det, jag ska klara det nu!


Vi fick inte tillbaka projektbetygen idag, noo! Jag ville verkligen veta alla ju, men vi kanske får dem på måndag iofs. Jag har en mapp där jag sätter in alla betyg och sådant och jag har inte satt förra projektets än ;).


Dagens låt: I don't want to miss a thing - Aerosmith
Dagens bästa: "klockren" var kommentaren på min brouppgift, tackar tackar :)
Dagens bästa II: Malin var inloggad från Thailand, gumman (a)
Bilden i början: Jag vet inte varför, men MINNEN! (a)(l)

1 kommentar:

Anonym sa...

jo visst :)
corr__ee@hotmail.com
kram, c