2006-12-21

Nu är avslutningen avklarad & nu har jag JULLOV! :D Fast det känns inte som det, det är inte snö men det är minusgrader och julgranen är inte inlyft men julklapparna ligger under ett av våra bord och det är topp :). Andrea kommer hit och vi ska baka pepparkakshus, haha! Det kanske blir bra men det tror jag faktiskt inte XD Kort kommer!

Malin är hemma från Thailand nu, stackarn, och hon hade haft det jättebra och hon var äckligt brun, jag vill också dit! NUUU! <333

Vi fick våra betyg också och vår frånvaro, jag har varit där hela terminen! :O Sen fick vi veta att nästa termin börjar 9e januari 2007. <3 Långt jullov + att jag hinner vara hemma några dagar efter PL-kursen vilket är mycket skönt!

Bild: VG
Engelska: MVG (väldigt på gränsen, min bookreport avgjorde :D)
Idrott och hälsa: VG
Matematik: MVG
Spanska: MVG
Naturorienterade ämnen: VG
Samhällsorienterade ämnen: MVG
Slöjd: VG
Svenska: MVG
Teknik: VG (fast det stod inte med i betygen, men vi fick ju veta det så..)

GOD JUL ALLA! :D <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! Bra jobbat med betygen..

Cornelia sa...

tack så mycket :D <3