2006-12-12

Ska snart börja fixa mig inför operan men jag ska börja skriva rent svenskaartikeln först, sedan blir det lite allt möjligt, halv fyra senast måste jag börja! VR kom idag :D (a)

Fick tillbaka fem arbeten idag också, ett SO (amerikanska revolutionen), visste redan betyget på den men det var MVG :). Sen fick vi tillbaka svenskan om Titanic och på dem var det inga betyg. Sen fick vi tillbaka det vi gjorde på projektet, Fysikboken (MVG :D), matteuppgifterna om Stockholmsförsöket (MVG!) och "En om Dagen"-mattebladen, utan betyg (med "du är bäst"-kommentarer och det är ju alltid trevligt :D)

Ha en trevlig kväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, du är ju bäst! xD

Får jag lägga till dig i min nya lista på trevliga bloggar? Dels för andra att se, men också för att jag själv ska komma ihåg att titta in till dig med jämna mellanrum...

Cornelia sa...

haha, ja.. jag är ju det XD