2006-12-16

Vi blir hämtade klockan 9 imorgon för att hugga julgran och jag försöker ragga upp en sovsäck som tål -15 grader (och som är skön att sova i då!). Lättare sagt en gjort kan jag ju tala om, någon som vill låna ut sin 2-6 januari?

Nu är det rimstuga, har kommit på till Gildow och bästis men inga andra. Fast har ju vissa färdiga redan, men har några kvar fortfarande. Är typ klar med svenskaartikeln + att jag har skrivit klart läsloggen på Den Andra Systern Boleyn. Den boken var grymt underbar och fantastiskt fin och jag kan inte göra annat än rekommendera den till alla för det var helt klart en topp 3-bok, i alla fall för mig. Vacker, hemsk, innehållsrik, levande och lärorik.. Den går inte att beskriva, läs den!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej gumman, du skulle nog kunna låna min, den är ny och varm och gosig! men då får du vara försiktig och itne typ äta i den eller nåt, det kan ju liksom vara så att nån annan lyckas spilla i dne eller nåt och det skulle ju vara fruktansvärt äckligt så, håll koll på den liksom.
kram

Anonym sa...

karein: tack, fett söt du är <3 jag lovar att jag ska vara JÄTTERÄDD om den och slå alla som spiller på den! <3333333 love, <3