2006-12-16

Humör just nu: trött och hungrig, men glad!
Favoritgodis: surt & choklad
Musik just nu: jullåtar of course! <3
Fisk eller badkruka: very much fisk, fast inte om det är för kallt!
Saft eller alkohol: saft, tihi!
Hur många kuddar sover du med: brukar bara ha en, men just nu 2
Favoritväder: beror på årstid. vinter: snö!, vår: sol!, sommar: sol!, höst: regn&sol!
Spelar du nåt instrument: nej, men kan spela piano och jättelite gitarr!
Morgon- eller nattmänniska: morgonmänniska, helt klart!
Sparare eller slösare: vill spara men blir lite mycket slösa ibland, som för alla i guess?
Vem är viktigast för dig: min familj och mina närmaste vänner!
Har du några homosexuella vänner: haha, vet inte faktiskt...
Tror du på mirakel: ja, varför inte..
Hur många barn vill du ha när du blir stor: typ 2 eller något..
Bio eller promenad: beror på vädret, mycket.
Är du kittlig: haha, VÄLDIGT!
Snarkar du?: nej, men jag pratar i sömnen (;
Största svaghet: lätt blir avundssjuk och irriterad.
Det här är jag bra på: mycket (; om man får skryta i alla fall!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? flyga eller vara osynlig! (;
Chips, morötter eller godis? alla tre funkar hos mig :D
Pizza eller hamburgare? beror väldigt mycket på..
Skriver du dagbok?: ja, ibland. inte så ofta tyvärr.
Gungar du på stolen?: haha, ja, i skolan i alla fall!
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?: jo, det skulle jag nog..
Vilken hand håller du gaffeln i?: om jag äter med både kniv och gaffel, vänster men annars höger
Vad är du mest rädd för?: inbrottstjuvar som gömmer sig
Saltar du på maten?: ja, speciellt potatis!
Gillar du att sjunga?: JAAAAAAA :D
Anser du att du är stark?: haha, verkligen! väldigt mycket!
Brukar du sola?: på sommaren? nej, föredrar att röra på mig!
Vad gör du om du får hicka?: håller andan och räknar till tio!
Röker du?: bara tre paket om dan, eller inte XD
Snusar du?: no way!
Använder du knark?: inte mycket, eller aldrig !
Kaffe, te eller inget?: te eller varm choklad! <333

Inga kommentarer: