2007-01-09

Blev utmanad av Vendela att lista favoritsminket och här kommer det. Jag har valt ut favoriter av det som jag använder, eller egentligen är det allt som jag använder. Haha! Utmanar alla som vill att göra den här.

Till naglarna: Älskar Dependnagellack och har i lite alla möjliga färger. Ljusrosa funkar ALLTID och annars är det mörklila som gäller. Ett mörkturkost från Viva la Diva (som torkar otroligt fort) tillhör också favoriterna. Ett nageletui som jag har fått av farmor i 13-årspresent med nagelsax och nagelfil bland annat.







Till kroppen: Mitt älskade bodybutter från The Body Shop, passionsfrukt. Snålar med detta grymt mycket och oftast är det bara nacke, armbågar och knän som får. Sen en parfym från Yves Rocher, Ming Shu, och en från Escada, Magnetism.







Till ansiktet: Rouge & rougeborste från H&M, ögonskugga från VR, mascara från Yves Rocher (som passar mina ögonfransar grymt bra!) och ögonskuggsborste som var en julklapp men den är från Lindex. Jag kör på neutrala färger om jag ens använder ögonskugga och det här är mina favoriter till vardags. Fester iofs. inte så ofta så..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Doftar parfymen Ming Shu likadant som Escadan? Undrar pga att jag funderar på att köpa ny parfym och jag vet att escada-magnetic luktar underbart.

Cornelia sa...

nej, ming shun luktar annorlunda, men gott! <3