2007-01-08

Frågorna är från Tjejsnack, vecka 1. Temat är jul och nyår.

Vad fick du i julklapp? Åh, allt möjligt. Har skrivit inlägg om det för ett tag sen...
Vad var bästa/sämsta julklappen du fick? Bästa julklappen var laptopen av mor&far eller örngottet av bästis med bilden på oss tillsammans. Sämsta vet jag inte, fick bara fina grejer!
Vad var bästa/sämsta julklappen du gav bort? Bästa tror jag nästan var musmattan med Pariskollage som pappa fick. Sämsta är den som E ska få för det var så grymt svårt att hitta på något till henne och jag är jättebesviken på mig själv att jag inte har hittat något bättre till henne. :\
Hur firade du nyår? Med familjens vänner & OC. Jag var ju sjuk så..
Har du något nyårslöfte? Jo, några stycken. De finns samlade i något inlägg tidigare.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, OC ska sluta! :(:(:(

Anonym sa...

Du är utmanad!

Cornelia sa...

felicia: jag vet, det suger!
vendela: åh, okej :) <3