2007-01-08

Sista dagen på jullovet, fett sad! Gick och la mig vid tolv efter att jag suttit i köket och läst Djävulen bär Prada i några timmar. Bror körde nämligen ut mig ur mitt rum som vi delar på för tillfället...

Men men, vaknade runt 9-10 och vid 11 gick jag och M till Vällingby. Där köpte jag en pärm att ha papper i, 10 vita blyertspennor, en galge med typ stora pärlor på som jag har hängt mina småhalsband&armband på och sen köpte jag en galet söt klänning på halva priset. Fast inte till mig, till älsklingssyssling. Nu måste jag bara träffa henne snart så att hon kan få den innan den är för liten, fast den är ju 9-12 månader och hon är bara 7 månader än så länge...

Planerna för idag är att jag ska gå och äta lunch nu. Sedan ska jag fixa grejer i mitt rum och under tiden kanske jag låter OC säsong 2 rulla. Ikväll tror jag att det blir Vänner på tv och sedan fortsätta läsa DbP som jag tycker om mycket, <3.Ha det bra!

1 kommentar:

Cecilia sa...

Djävulen bär prada är galet bra!