2007-01-10

hej jag heter trötter!

Jag är grymt trött och ska gå ner och borsta tänderna för att sedan lägga mig och sova! Och klockan är fem över åtta! Men tänkte läsa lite innan jag slocknar och sen hoppas jag att det inte blåser inatt för jag orkar inte på dagarna om jag inte får minst 8 timmars sömn och det har jag inte fått på några nätter nu så snälla, blås inte!


Jag är grymt trött på att dela rum med brorsan! Snälla pappa jobba fortare med hans rum och flytta in honom så fort som möjligt! Han bäddar inte sängen, slänger inte sitt skräp och tar inte ner oboymuggarna. Jag hotar med att låta honom sova på balkongen. För jag har en balkong och den är min! Eller, dörren är i alla fall i mitt rum!
Har bestämt med Sofia att någon gång så ska vi träffas i Stockholm och leka, <3.Tove kommer hit från Göteborg ska jag leka med henne också! Åh, jag längtar efter att träffa dessa grymt underbara människor! De är typ så fina! Sen den 27 januari ska hela min familj hem till Annies familj och äta middag och prata om Idre. Det ska bli mys, jag längtar till sportlovet och Idre. Fan vad vi ska ragga killar i backen då Annie, hoppas det blir snö bara! Nu ska jag sova, sweet dreams!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo, jag stördes också av blåsten..:/ Men jag har ju fortfarande lov, som tur e. :)

Inte för att det har med saken att göra, men du vet det dära Girls Only i Vällingby, är det bra? Vilken olika "sporter" gör man? Finns det platser kvar?