2007-01-11

elfte januari


Idag skulle enheten bada men jag och några andra gick till Kista istället och där kollade vi i affärer och jag och Annie åt matsäck, baguette <3.

Igårkväll innan jag somnade löste jag korsordet i Veckorevyn och läste ett kapitel i Djävulen bär Prada. Slocknade direkt vid halv tio och det var så skönt. Ska gå och lägga mig tidigt idag också för jag är tröött!

Måste bara berätta om Annies och min lilla miss när vi skulle av bussen. Vi tänkte "ja, vi går av här så blir det en kortare bit att gå" och så plingade vi. Men sen hade bussen redan kört förbi övergångsstället så vi gick av mitt ute i lervälling (stelnad men våra skor blev leriga) och utan något övergångsställe i närheten. Det söög! ;D Men vi klarade oss, tappra som vi är!

Har nog inget mer att skriva mer än att imorgon tror jag att vi får våra nya scheman (spännande..) och sen ska jag till Solna med Emma och Annie, sötnötter! Och på bilden är det vi tre och den är tagen på Glitter i Kista, i deras tak ;D.

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter jobbigt..:/ :P
Jag va och joggade me några kompisar i grimsta idag, och vägen va jättelerig...Vi va inte direkt snygga när vi va klara, om man säger så..:S :P