2007-01-15

helgstress

Jag och Sofia träffas inte så ofta längre och idag när vi bestämde oss för att ha en hel Cornelia-Sofia-helg (alltså fredag till söndag) så skulle vi kolla vilken helg som vi var lediga båda två. Jag är inte ledig förrän VECKA 7! Det är alltså om drygt fyra veckor! Det är bara att hoppas att hon kan då, annars blir det inte förrän vecka 11 eller något...

Vi kom fram till att vi stressar mycket mer på helger än under veckorna, speciellt nu innan läxorna har dragit igång. Jag har planer varje helg, visserligen är det saker som jag tycker är roliga, men ändå! Hur fan ska jag orka? Måste planera in en bara-Cornelia-helg också. Vecka 10 kanske funkar.

Helgplanering ett tag framöver:
vecka 3: Jennifer på fredag och Petra på lördag. Eventuellt IKEA på söndag.
vecka 4: Middag hos Annie med hennes och min familj.
vecka 5: Sova hos Mimmi.
vecka 6: Temahelg i kyrkan.
vecka 7: Helhelg med bästis.
vecka 8: Åka till Idre med Annies familj, vara där hela veckan.
vecka 9: Komma hem från Idre efter en grymt rolig vecka.

Inga kommentarer: