2007-01-15

fjortonde och femtonde januari


Det var grymt bra hos Elin! Först åkte vi och köpte pizza och sen åt vi den medan vi snackade... Sen låg/satt vi i hennes rum&säng och kollade på tv och snackade. Först kollade vi på AFH och sedan på Cold Case. Sen kollade vi på Störtkär (riktig Cornelia-film) och till slut på An American Haunting (någon som har sett den och kan förklara storyn för mig/oss?) som de hade hyrt innan. Sen snackade vi och sen sov vi. På morgonen gjorde Elin omelett till oss och sen kollade vi på An American Haunting igen eftersom vi inte fattade den. Sen gjorde vi oss iordning, snackade och slötittade på tv och sen fick jag skjuts hem av Mimmis mamma. Underbart underbart med världens finaste, <3.

När jag kom hem bytte om och sedan åkte jag, mor och bror till stan och träffade mina sysslingar och deras mamma. Vi gick på bio och såg Göta Kanal II och sedan åkte vi till Odenplan och åt middag på någon restaurangpizzeria... Den hade världens finaste toaletter, haha! Det är de bilden här bredvid är på.

Göta Kanal II var grymt rolig och jag garvade typ hela filmen. Sen när vi åkte hem var det något pucko som tryckte på nödbromsen när vi stod vid en station så vi stod där ett tag och det var ju segt.

Idag har jag varit i skolan, började halv tio och det var skönt med sovmorgon, behövde inte gå upp förrän åtta. Sen hade vi mentorssamling, matte, no (vi fick tillbaka våra sex&samlevnadsprov och jag hade bara ett fel!) och sist hade vi spanska. Värsta sämsta spanskavikarien han trodde typ att vi aldrig hade haft projekt. VI GÅR I EN PROJEKTSKOLA VA FAN! Vi har två tvåveckorsprojekt varje termin, of course vi vet hur ett projekt går till! Menmen, vi fick sluta tjugo minuter tidigare, fråga mig inte varför! Han kollade typ fel på schemat och ingen av oss kan ju våra scheman än så vi litade på honom.. Nu väntar jag på Sofia, har gjort non som vi har till imorgon och det känns bra.

2 kommentarer:

annie sa...

men C, var det inte du som sa att du störde dig på att skriva "mor", "far" osv. ;)
älsk. <3

Cornelia sa...

haha, jo! som fan. men det är kortare och jag läser inte det jag själv har skrivit så ^^ <3
älskar dig!