2007-01-10

tionde januari

Idag har jag varit i skolan, vi har läs&ämnesplaneringsvecka så det är ganska lungt men jag är så grymt trött eftersom jag inte sover någonting på nätterna. Anledningen till att jag inte sover? Att jag inte kan somna för det blåser så förbaskat mycket och man tror fan att hela huset ska blåsa ner och det suger ju rätt hårt.

Efter skolan gick jag och Anban till Coop och handlade grönsaker & baguetter som vi ska ha som matsäck imorgon när vi ska till Husbybadet. Fast jag ska inte bada utan vi ska typ gå en promenad någonstans. När jag kom hem satte jag mig och läste Djävulen bär Prada + att jag ringde kyrkan och Vendela. Kyrkan ringde jag för att anmäla mig och Karin till en nyckel (julgransplundring i St. Tomas-kyrkan på lördag, börjar 13.00) och Vendela skulle jag bara snacka lite med.

Ikväll ska jag försöka att inte kolla för mycket på tv, igår satt jag tre timmar. Men jag måste kolla på Vänner & kanske Nanny och jag kommer väl ändå sitta framför datorn annars så... Men kanske läsa lite, börja på "Anne Frank's Diary" som jag ska läsa på engelskan. Har läst den på svenska men kommer typ inte ihåg någonting så det gör nog ingenting.

Inga kommentarer: