2007-01-01

Jaha, så var det 2007. Tvåtusensju, tjugohundrasju, 2007. Måste säga att jag inte känner någon skillnad, men så är det varje år. Januari, 1 januari 2007. Imorgon åker jag iväg på PL-kurs. Imorgon tisdag. Ja, kvällen har spenderats med OC säsong 1 på laptopen och med god mat. Pappas vänner är faktiskt riktigt trevliga även om det blir grymt högljutt när alla har börjat dricka men ja, en lovande start på det nya året tror jag. Har ont i huvudet nu, de vuxnas skrik och fyverkerier gjorde inte saken bättre. Halsen känns inte heller helt bra och jag var så täppt att jag inte kunde prata normalt förut. Funderar nästan på att gå att lägga mig nu, men får väl se.

Sov gott, få en bra start på 2007 och ja, hoppas ni har haft en trevlig kväll!

(Uppdaterade nyårslöften) alá Cornelia

  • Lära mig att prioritera rätt saker
  • Sluta bita på naglarna helt och hållet
  • Varje dag (eller, de flesta dagarna) komma på och skriva upp minst en bra sak med mig & mitt liv :)
  • Lära mig att berätta hur jag känner face to face, inte bara skriva det på msn/pa eller i dagboken senare

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gott nytt år..;D
Och krya på dig..;) <3

Cornelia sa...

tack så mycket & tack detsamma, <3