2007-01-01

Såå, nu har jag börjat året med att göra mig själv riktigt glad. OC säsong 2 & Djävulen bär Prada (boken) är påväg hem till mig från CDON.com och det känns grymt bra. De flesta har ju läst den boken och jag har sett filmen, men vill faktiskt läsa boken också. Säsong 2 kände jag att jag behövde och CDON har vinterrea så det är bara att passa på ;). Jag tog den norska varianten eftersom det ändå finns svensk text och vips! hade jag tjänat 20 kronor. Man får inte vara dum XD.

Så, hur ser er första vecka i januari 2007 ut? Min ser ut såhär;

Måndag (1/1): packa till PL-kursen, ringa Sandra, gå till Coop och handla godis till PL-kursen!
Tisdag (2/1): Träffa scouterna 8:30 vid Spottkoppen och sedan åka till PL-kursen!
Onsdag (3/1): PL-kurs
Torsdag (4/1): PL-kurs
Fredag (5/1): PL-kurs (hoppas att min beställning har kommit fram)
Lördag (6/1): PL-kurs, kommer hem runt 15 tror jag. Hoppas att säsong 2 ligger och väntar, kolla hela kvällen + läsa boken om den har kommit <3.
Söndag (7/1): Samma som lördag kväll, OC & läsa. Eventuellt träffa någon rolig människa!
Måndag (8/1): Samma som innan XD.
Tisdag (9/1): Klockan 10.00 är jullovet slut, back to school!

Inga kommentarer: