2007-01-22

tjugoandra januari

Dagen har varit bra. Kommer knappt ihåg hur den började, haha! Men jo, vi hade mentorstid och sen var jag och några andra på ett informationsmöte om hur vi ska informera i andra skolor om vår skola (på fredag) och sen hade vi snabbmatte. Lunch som var mindre god och sedan hade vi NO och spanska. På NOn var U's son med och han var fett söt, han satt typ under bordet och pratade med sig själv om tavlorna på väggen mitt emot eller något och alla typ garvade åt honom, <3. Småbarn är fett charm. På spanskan var vår lärare sjuk, som vanligt och det var sista lektionen vi skulle ha haft med henne för hon flyttar typ på onsdag. Vikarien var samma som förra måndagen och han är udda, inte positivt.

Efter skolan gick jag och Annie till Vällingby och köpte lite grejer. Vi velade mellan Pallas, Pressbyrån och korvkiosken när vi skulle köpa mellis och en halvtimme senare tog vi varsin tunnbrödrulle från korvmojjen. Haha! Sen gick vi hem och typ frös fingrarna av oss innan vi tog på oss vantar... Vi gick hem till mig, kollade på Vänner, läste Veckorevyn, åt fiskbullar, kollade på Vänner och skrev på våra noveller till svenskan. De kommer bli bra, hoppas jag! Nu följde jag henne hem en bit och det är så grymt fint med snön och allt. Åh, älska! Hoppas det ser ut så här i Idre vecka 9, snälla snälla snälla!

Nu måste jag sova, ska upp tidigt imorgon och sen är det full rulle hela dagen!
Puss&kram, C

2 kommentarer:

Beckius sa...

Hade ni carlos som vikareie?

Cornelia sa...

Nope, PO hette han.. Eller, Per-Olof...