2007-01-24

tjugofjärde januari

Kommer knappt ihåg vad som hände igår, börjar bli senil XD.

Men idag började vi med läsning, fast vi skrev på våra noveller istället. Sen hade vi SO och jobbade med vårt religionsarbete om kristendomen, judendomen och islam. Sen var det lunch och efter lunchen skrev vi på våra noveller när vi hade svenska. Sist hade vi hemkunskap och det är typ rörigt för hon sa olika grupper hela tiden men till slut var jag med Alexandra och Daniel och vi gjorde pannkakor som blev riktigt bra faktiskt :D. Sen slutade vi och nu blir det råplugg. Ska skriva rent massa skit och nu snöar det ute så det ser fett mysigt ut.

Dagens älsk: När det snöar!
Dagens blä: Finnen som typ lyser vid min näsa!
Gårdagens bajs: Att jag inte fick kolla på Grey's Anatomy för att pappa skulle kolla på Sharks.

Det här ska jag plugga nu: skriva rent det som jag har skrivit på svenskanovellen, skriva rent det jag har skrivit till SOn, eventuellt hemkunskapsfrågor och läsa Anne Frank's diary,

Inga kommentarer: