2007-01-21

tjugoförsta januari


Jag får damp på att det är snö fast det ska bli vår nu! Dessutom skulle jag ha träffat Astrid idag men ingen vill köra upp! Fan fan fan! Så idag blir det slapp och lite Vänner skulle jag tro. Ska väl försöka läsa lite i AFD och tanken var att jag skulle ut och springa lite, men om man inte kan köra bil kan jag inte springa så jag försöker nog träna lite inne istället.

Igår bestämde jag och Sofia att vi ska börja springa på torsdagar. Och att vi måste se till att det blir av. Först tänkte vi börja på yoga igen men sen blev det springning så ^^. Det är bra, för jag måste bli bättre till beep-testet vecka 8. Inte borde utan MÅSTE! Fast jag var rätt bra den här gången också, men jag vill bli bättre!

Ja, ha en trevlig dag! Vi kanske ska bära in skrivbordet till mitt rum idag och igår satte jag upp en liten bokhylla bredvid min stora, bilder kommer sedan!

Inga kommentarer: