2007-01-20

tjugonde januari

Jag började dagen med att fortsätta läsa Anne Frank's Diary. Den är sjukt bra, har läst den på svenska innan men ja, nu läser jag den på engelska. Sen åt jag frukost och sen satt jag här och skrev rent mitt brev till engelskan och sen kollade jag på Vänner säsong 9 när jag gjorde mig i ordning. Sen gick jag till bussen och träffade Petra uppe i Vällingby. Vi gick och köpte biljetter och några småungar bara: "Va? Ska NI se Rosa?" och vi ba: "Aa" och sen asgarvade vi ;D.
Vi lullade runt i Vällingby och sedan köpte vi godis och gick till bion. Det var typ INGEN reklam och det var ju fett bra för då hade man ju kvar godis till filmen för en gångs skull xD.

Filmen var söt och den var väl inte direkt en wowupplevelse men vi hade väl inte så höga förväntningar och den var ett perfekt lördagsnöje. Det var lagom mycket romantik och det var vänskap, bråk, drömmar och ja.. Den var fett söt och även om det inte var en "åh den måste jag se igen!"-film så var den sjukt söt, 4/5 i den kategorin...

Hoppas ni har haft en trevlig dag, ikväll blir det Vänner och mys för hela fadderuttan och imorgon ska jag tydligen ut till landet och träffa Astrid! <3

Inga kommentarer: