2007-01-13

trettonde januari

Ja, så var julgransplundringen avklarad. Det var faktiskt riktigt roligt! Det var jag, Karin och sex andra konfirmander. Tre av dem var typ bara med varandra, plus att de gjorde det som jag inte gjorde (vi delade upp oss, hälften fika och hälften dans och sen bytte man... Men jag och Karin ville ju vara tillsammans så det blev tre-fem. Aja, det var kul i alla fall och vi fick fika och godis och det var mysigt.
Sofias kusiner var där och först såg jag inte att det var de men sen pratade jag lite med de och sådär. <3 De är så grymt söta.

Ikväll ska jag och Mimmi till Elin och sova där, mysmys. Saknar Elin så grymt mycket, träffar henne väldigt sällan! Så ikväll blir det prata prata prata, hoppas jag kan hålla mig uppe länge! Sen imorgon på eftermiddagen ska jag, mamma och bror träffa mina sysslingar och deras mamma i stan och fika + se Göta Kanal på bio. Eller är det Göta Kanal 2 som går förresten, aja. Skit i det!

Dagens sötaste: en liten liten liten kille (alltså, han kunde inte gå och var inte många månader gammal!) som hade världens gulligaste tomtedräkt och såg ut som en liten docka där han låg på sin mammas axel. Naaaw.
Dagens sämsta: Astrid med familj skulle komma upp hit, eller till deras landställe och min farmor skulle dit och frågade om jag ville följa med, men som alltid när de kommer hit har jag planer. Fan, jag saknar henne så jävla mycket! Men hey, jag får ju träffa Elin i alla fall! <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den lilla lilla killen låter jättegullig, haha.

Anonym sa...

och så får du ju träffa mig! ;D <3

Cornelia sa...

vendela: ja, så sjukt söt <3
mimmi: ja, det fick jag ju också <3