2006-12-16

Det var massa mys och världens stämning, men sjukt kallt! Det var jätteroligt att träffa Jenny även om vi inte pratade så mycket.. Träffade lite andra människor också, eller ganska många, och det var så kul! Den där hemsidan har betytt väldigt mycket för mig och det var roligt att vara med nu när den läggs ner. Alla var fett söta och vi fick kladdkaka och sen gick jag och Jennie till ett fik vid Hötorget och åt macka, det var gott för jag var jättehungrig då och sen var det skönt att komma in i värmen också.

Nu planerar jag att plugga, ska fixa lite till på svenskan så är den klar sedan och sen ska jag skriva läslogg så får det vara färdigpluggat för idag sedan. Betygen sattes ju igår, men de kan i och för sig ändras fortfarande, men det borde ju gå bra. Lär ju inte direkt få IG på dem här inlämningarna, haha!

Funderar på att åka in till stan efter skolan på måndag och shoppa klart julklapparna idag, blev ingen shopping idag faktiskt. Sen på måndag ska vi till min syssling som fyller 13, underbar unge, så då kan jag ju åka direkt till dem sedan. Annars åker jag väl till stan på onsdag eller något.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Awh, hogträffen <3 Har du nån bilddagbok med bilder från den? ^^,
/Vilya Elen från hog.

Anonym sa...

japp, heter fantasii :)